4 lut 2013

tak od tak

Witajcie !

Nie wiele mogę napisać bo mam spore zawroty głowy od ponad tygodnia i wierzcie mi ciężko się patrzy na ekran laptopa a co dopiero pisać na klawiaturze..
Wrzucam dzisiaj tylko tekst mojej piosenki którą napisałam chyba 2 lata temu a dopiero dzisiaj ją znalazłam w plikach w kompie :)

Jeśli macie pomysł na jej tytuł to piszcie śmiało bo mi to aktualnie dolega brak weny twórczej ..

Buziaki,
M :)


Ref:  Uśmiechnij się,
Podnieś głowę,
Spójrz przed siebie,
Zapomnij choć na chwilę,chwileczkę
jak ktoś kiedyś zranił Ciebie.
Zapomnij i zacznij na nowo żyć.
Walcz o własne szczęście,wszelkimi sposobami,
nie dając satysfakcji wrogom!Pokaż im na co cię stać!

I  Ktoś kiedyś mówił że cię kocha,
   szanuje, że skrzywdzić nikomu nie pozwoli.
   Sam jednak okazał się oszustem i zranił do szpiku kości.
   Połamał twe biedne serduszko ,
   jak puzle rozsypał,
   a ty nie potrafisz na nowo sam ich ułożyć.
   Mimo iż sam próbujesz, potrzebujesz pomocy ...

Ref:  Uśmiechnij się,
Podnieś głowę,
Spójrz przed siebie,
Zapomnij choć na chwilę,chwileczkę
jak ktoś kiedyś zranił Ciebie.
Zapomnij i zacznij na nowo żyć.
Walcz o własne szczęście,wszelkimi sposobami,
nie dając satysfakcji wrogom!Pokaż im na co cię na prawdę stać!

II  Sam kiedyś byłeś inny,
    radziłeś sobie z problemami, nie potrzebowałeś niczyjej pomocy
    mimo iż bywało źle, nie dałeś po sobie tego poznać,
    że jest ci ciężko nigdy nie powiedziałeś.
    Optymistą byłeś i do szczęścia wystarczała ci ładna pogoda.
    A teraz mówisz mi że samotność zbyt przytłacza cię?

Ref:  Uśmiechnij się,
Podnieś głowę,
Spójrz prosto przed siebie,
Zapomnij choć na chwilę,chwileczkę
jak ktoś kiedyś zranił Ciebie.
        Przypomnij sobie jaki byłeś wcześniej
        samotny,ale jaki szczęśliwy i beztroski
Zapomnij o smutkach i zacznij na nowo żyć.
Walcz o własne szczęście,wszelkimi sposobami,
nie dając satysfakcji wrogom!Pokaż im na co cię stać!
        Poradzisz sobie...

p.s. prawa do tej piosenki są zastrzeżone przeze mnie jakby co ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz