9 sty 2013

zima

Witajcie!
Wiem wiem miało być codzienne pisanie a mi się troszkę zeszło :P
No to może w jednym poście napiszę co się u mnie działo przez te kilka dni.
Otóż w sobotę miałam dzień wolny i cały spędziłam z chłopakiem natomiast wieczorem musiałam sama iść na imprezę integracyjną firmy w której pracuję. Byłam w klubie arco gdzie mogłyśmy nie dość że się najeść i opić alkoholu to jeszcze gra w kręgle była bez limitu - wypas! Osobiście uwielbiam grać w kręgle a ostatnio grałam w nie hmm jakieś 4 lata temu? coś koło tego więc mi to sprawiło ogromną radochę hehe
Wróciłam do domu jeszcze ostatnim dziennym autobusem moja koleżanka z kolei biedna musiała się tłuc nocnymi mimo iż proponowałam nocleg no ale cóż..
W niedzielę zostałam wyrwana ze snu przez mojego chłopaka który dzwonił domofonem jak na alarm, ogólnie cały dzień przesiedziałam w piżamie :) a przyznam szczerze że lubię takie dni.
W poniedziałek byłam w pracy a potem przyjechał po mnie mój men i pojechaliśmy do niego pospać, z resztą we wtorek było tak samo ;)
Dzisiaj z kolei nie pojechaliśmy po mojej pracy do niego tylko do mnie. Po drodze odebrałam wyniki badań krwi i tak mi już jakoś dzień minął.
Dowiedziałam się że pod koniec stycznia wysyłają mnie na szkolenie dotyczące jakichś tam produktów do pielęgnacji włosów także jak już będę po to zdam relację i postaram się powrzucać zdjęcia jakieś ;)
W gruncie rzeczy nie robiłam zbyt wiele przez te dni ..

Ach właśnie! Zaczęłam oglądać anime "Shakugan no shana" i jestem już na 7 odcinku drugiego sezonu. Przyznam że pierwszy odcinek mnie lekko przeraził i dopiero po kilku miesiącach stwierdziłam żeby obejrzeć dalsze odcinki. Nie żałuję. Bardzo mi się podoba a co zabawne głównej postaci głosu udziela ta sama babka co w anime "Zero no tsukaima" :) Nie będę zdradzać treści o czym jest , jedynie mogę serdecznie zachęcić do obejrzenia.







Chciałam również ogromnie polecić mangę "Carciphona" . Dowiedziałam się o niej od sąsiadki która ma bzika na punkcie anime i mangi. Jest na prawdę ciekawa i bardzo mnie wciągnęła. Jeśli lubicie magię to jest to zdecydowanie dla was! hehe tyle napiszę a link do tego znajduje się w zakładce WARTO ZOBACZYĆ :)


Piszcie komentarze , będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie po sobie jakiś ślad :)




buziaki M :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz