2 sty 2013

Nowy rok :)

Witajcie kochani czytelnicy :)
taaa jeśli jacyś są oczywiście .. dawno mnie nie było wiem ale tyyyle spraw na głowie mam i dużo w pracy siedziałam że sił mi nie starczało na pisanie czegokolwiek na blogu. najmocniej za to przepraszam i postaram się pisać częściej . nareszcie mam stabilną pracę i mam o jeden problem z głowy. jeśli chodzi o mojego inżyniera - w skrócie chcę zmienić promotora. mojemu nie odpowiada to co napisałam bo uważa że za stare przykłady podałam a w sumie trudno byłoby znaleźć coś nowszego w książkach które mają ponad 50 lat heh.
ach zapomniałabym , jakby nie patrzeć nadal aktualne bo mamy dopiero drugi dzień nowego roku a więc: SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! DUUŻO SŁODKOŚCI, MIŁOŚCI, RADOŚCI W SERCU I UŚMIECHU NA TWARZY! xD














piszę lekko chaotycznie wybaczcie ale po pracy tak mam że normalnie ledwo patrzę na oczy a słowa mylę, ostatnio na przykład zamiast powiedzieć modelka wyszła mi lalka także tak.. ;)

co by tu jeszcze napisać po takiej dużej przerwie hmm aa już wiem ! taką małą reklamę zrobię siostrze mojego mena hehe koniecznie zajrzyjcie sobie na stronkę jej 'firmy' jeśli lubicie biżuterię oczywiście
podaję link:

Wianki :)








buziaki
M :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz