3 sty 2013

a jednak!

Witajcie!

ha! tak jak napisałam wczoraj kolejny post jest już dzisiaj ;)
W sumie cały dzień spędziłam ze swoim chłopakiem . Zamówiliśmy łóżko do mojego pokoju bo to na którym teraz śpię jest strasznie niewygodne , wiercę się w nocy i często uderzam się  w ścianę ..
haha

No ale mniejsza z tym , ostatnio byłam w kinie na "Hobbicie" i szczerze go polecam. bardzo mi się podobały efekty, muzyka, postacie no i akcja. Słyszałam że słaby film i z takim nastawieniem też poszłam i powiedziawszy szczerze byłam miło zaskoczona aż dziw bierze że ten film może się nie podobać. W sumie przyznaję się bez bicia nie czytałam książki więc może dlatego tak mi pasował bo nie wiedziałam co ma się wydarzyć .. no nie ważne , polecam bardzo serdecznie bo uważam że warto zobaczyć ten film. nie mogę się doczekać kolejnych części hehe




Pewnie wyda się to śmieszne a może i nie ale nigdy nie oglądałam bajki "Mulan" więc ostatnio razem z chłopakiem ją obejrzałam i uśmiałam się jak głupia, kto nie oglądał niech sobie zobaczy chociaż pierwszą część bo naprawdę warto. To taka ciepła bajka :)


Ach obejrzałam też "Meridę waleczną" i nie mogłam się opanować od śmiechu, szczególnie po tym co rodzona córka zrobiła matce .. W skrócie historia pomysłowa aczkolwiek zwiastun wprowadza w błąd i to mi się bardzo nie podobało bo byłam nastawiona na coś zupełnie innego.. czy warto obejrzeć? W sumie można ale nie trzeba ;)



rany jak ja często piszę ' w sumie' heh muszę się tego oduczyć ..

co by tu jeszcze napisać? hmm nie pamiętam z resztą nie ważne lepiej się już położyć spać ;)

buziaki M :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz