27 maj 2012

lol

Witajcie !

Genialnie zostało mi nie wiele czasu do oddania pracy inżynierskiej a ja ledwo dwie strony napisałam, załamka.. Lenie chyba mają gorzej w życiu, ja to się czasami mu poddaję. Chyba brakuję mi tej chęci walki i motywacji.. Teraz przez 5 dni zamierzam siedzieć w domu i pisać. Jak mi się uda napisać z 40stron to będę szczęśliwa i to bardzo.

Czy oglądałam jakieś anime? ba! Anohanę która mi się bardzo podobała, Full moon wo sagashite ( poryczałam się pod koniec) piękne to było oraz Ao no exorcist porównywalnie fajne do D.gray mana . Polecam wszystkie te anime :D no to tyle udało mi się dzisiaj napisać , spadam spać.

buziaki M :)

2 komentarze:

  1. Żyjesz, żyjesz? :) Ja wciąż próbuję się zabrać za te Pamiętniki Wampirów, ale ciągle mi nie po drodze :( I trzymam kciuki za tę pracę inżynierską, mój były facet ma tytuł Inżyniera czegoś tam :P
    Pozdrawiam, buźka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żyję ale czasu nie miałam w zeszłym roku prawie na nic ;) miło że starasz się obejrzeć ten serial bo wiesz jest już 4 sezon hehe
      nie dziękuję za inżyniera ale szczerze nie wiem kiedy się obronię mój promotor jest złośliwy bardzo :/

      Usuń