1 paź 2013

marzenia

Witajcie kochani.
Właśnie skończyłam czytać mangę Vampire Knight i muszę przyznać bardzo mi się podobało. Nie powinnam za wiele zdradzać dlatego ujmę to krótko mimo smutnego zakończenia warto sobie to przeczytać. Jeśli chodzi o moje zdrowie to jest już całkiem nieźle z tym że nie wolno mi dźwigać. Przyzwyczaiłam się do niestabilnego obrazu i mam wrażenie że samo mi już przechodzi i z każdym dniem czuję się lepiej. Nie za wiele pisałam od hmm kwietnia bodajże ale to dlatego że nie byłam w stanie. Zaczynam odżywać :) Bardzo rzadko siedziałam w domu we wrześniu z czego jestem bardzo dumna. W ten weekend bardzo możliwe że udam się do klubu Fame ponieważ jako ambasadorka STREETCOM dostałam się do kampanii. Jeśli faktycznie tam pójdę to zdam później relację jak było. Razem z kuzynką zaczęłyśmy nagrywać vlogi, ciężko nam to póki co wychodzi :P Obiecałam jej to bodajże 3 lata temu więc no hehe wreszcie dotrzymałam słowa. Jakość filmików jest słaba bo nie do końca mamy sprzęt do nagrywania. Zauważyłam jak łatwo idzie mi mówienie do kamery. Co zabawne pomysłodawczyni z początku wstydziła się nawet pokazać swoją twarz i to ja musiałam wszystko mówić mimo iż miało być odwrotnie. Rany wybaczcie za brak interpunkcji ale dawno nie czytałam żadnej książki a mój facet to napisał nawet ostatnio "wziołem " więc wolę nie stawiać zbyt wiele przecinków ;) Wracając do tematu wrzucę tutaj link do tego naszego kanału i bardzo zachęcam do obejrzenia, zostawienia pod nim komentarzy, łapki w górę i subskrypcji haha
Kurczę tyle się u mnie działo że sama nie wiem co mam pisać. Byłam na planie serialu "Prawo Agaty" jako statystka. Mówię Wam niesamowite przeżycie. Byłam tam 10h a minęło tak szybko że nie zauważyłam nawet kiedy musieliśmy wracać do domów. Miałam przesympatyczną ekipkę statystów z którymi grałam :) Będąc tam poczułam że to jest coś co mogłabym robić w życiu. Nie mam na myśli nawet grania takiego szarego małego ludzika w tle a jakiś epizod czy reklama. Postanowiłam zawalczyć o marzenia o których praktycznie zapomniałam. Możliwe że to dzięki atmosferze jaka towarzyszyła na planie, sama nie wiem. Ludzie byli tak pozytywni że czerpałam z tego ile mogłam. Nie istotne że ja tego serialu nie oglądam bo teraz tylko czekam na odcinek w którym może będzie mnie widać. Ma być to 7 odcinek tego aktualnego sezonu ;) Jestem zapisana do jednej agencji póki co ale by zwiększyć swoje szanse już zaczęłam wysyłać zgłoszenia do innych agencji. Trzeba spełniać swoje marzenia i dążyć do ich osiągnięcia mimo wielu porażek i zero wsparcia od innych. Tak.. ja Wam pokażę że taka nieśmiała osoba jak ja zawojuje jeszcze ten świat ! :) To chyba tyle na dzisiaj.


















buziaki
M :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz