25 lut 2013

smutno troszkę..

Witajcie ,

Nie wiem co mam zrobić by był tu jakiś odzew, serio nie mam bladego pojęcia.. może muszę się bardziej rozreklamować?? Jeśli to pomoże to będzie miło :)

No nic. Oglądam ostatnio anime "Uta no Prince sama" i powiem wam że póki co mi się podoba ale obejrzałam raptem 3 odcinki bo ciężko mi się skupić kiedy świat wiruje.. Kreska mi odpowiada bardzo. Główna bohaterka też jest znośna , w sumie mi ona nie przeszkadza a podobno ma ona irytować widza - tak słyszałam. Polecam każdemu kto lubi haremy męskie i lubi dobrą muzykę :)





Byłam nawet wczoraj w kinie na filmie "Szklana Pułapka 5" - znośne. Nie do końca pasuje mi to że kolejna część i kolejna przygoda MClane'a . Jakoś wystarczyły mi 3 części które bardzo mi się podobały. Takie na siłe tworzenie kolejnych części jest dla mnie zwyczajnie słabe. Nie polecam jeśli nie podobała wam się czwarta część :P
swoją drogą przez te moje zawroty ja się czułam jak na filmie 3d i to jeszcze jakbym miała okulary 3d na nosie. Ostro było , zaczynam się przyzwyczajać do tego i jak ktoś pyta jak się czuję mówię tylko o katarze bo reszta jest dla mnie już oczywista i nieodłącznym dodatkiem do mnie .

a Wy macie jakieś ciekawe anime lub filmy do polecenia?

buziaki
M. :)

p.s.
ajj zapomniałabym ! mam już nowe łóżeczko - jest cudne jak dla mnie xD a Wam jak się podoba?


3 komentarze: