27 kwi 2012

o rety! kotlety! .. kotlety?

Witajcie!

Pochłonięta swoimi sprawami czasu jak zwykle mam mało ale obejrzałam już Angel Beats! i się strasznie wzruszyłam . Anime świetne aż się poryczałam w pewnym momencie .. nie opowiadając nic bo to tylko wszystko zepsuje zachęcam do obejrzenia bo naprawdę warto ! :D





Więcej nowego anime nie zdążyłam obejrzeć od ostatniego wpisu. Za to pojawił się kolejny sezon Kore wa zombie desu ka , które uwielbiam. Pierwszy sezon wkręcił mnie niesamowicie, przekomiczna jest większość sytuacji ale pojawiają się również inne poważniejsze problemy. Główny bohater to chyba raczej mogę zdradzić jest zombie, pomijam fakt że kiedy znalazłam to anime przypadkiem z resztą jak zwykle, to byłam pewna że to całe zombie desu ka to może jakieś imię głównego bohatera :P zaskoczona byłam niesamowicie podczas oglądania pierwszego odcinka bo ku mojemu zaskoczeniu jest to serial o żywym trupie, a ja no delikatnie ujmując boję się takich nie tylko filmów ale i bajek. Na szczęście okazało się że nie jest takie złe i mogę po nim spokojnie spać :P Teraz w drugim sezonie póki co jest śmiesznie i nie ma jakichś poważnych problemów, w sumie można te odcinki nazwać zapychaczami bo jak na razie nic się nie dzieje poza jedną bohaterką która pojawia się i znika i tyle. Ogólnie historia tego anime jest bardzo fajnie zrobiona , nie streszczę go , dlatego polecam sobie kiedyś obejrzeć :)

Hmm taak no i chyba tylko tyle zdążyłam obejrzeć jeśli chodzi o anime. Poza tym obejrzałam kilka filmów które baaardzo polecam . Mianowicie " Ip man" , "Ip man2" niby "Ip man 3" też ale to powinno się obejrzeć wpierw. Filmy te opowiadają o mistrzu sztuki walki której później po tych wszystkich wydarzeniach nauczył się Bruce Lee i rozsławił ją po świecie. Tak w skrócie jest to biografia którą warto obejrzeć.




No i poza tym za wiele nie obejrzałam, z resztą mamy zbyt ładną pogodę żeby siedzieć w domu i marnować czas na siedzenie przed szklanym ekranem.

buziaki M.:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz