8 lut 2012

Anime które oglądałam w styczniu :)

Witajcie!
Wybaczcie że taka przerwa w pisaniu była ale po pierwsze miałam sesję , na szczęście zaliczona , a poza tym to jestem chora i ledwo kontaktowałam w poniedziałek-wtorek.
Jest mi niezmiernie miło że są osoby które mnie obserwują :)
W tej chwili leżę z gorączką w łóżku więc nie za ciekawie u mnie. Zwykle oglądam sobie jakieś filmy ale że wkręciłam się w anime to sobie już kilka obejrzałam . 
Polecam "Rozen maiden" , jak dla mnie jest po prostu super ;) pomijam kreskę która bardzo mi się podoba , te falbanki i różne takie..  najbardziej podoba mi się to jak jest traktowany główny bohater przez lalki hihi może wydam się feministką czy coś ale fajnie tak popatrzeć jak mężczyzna pod pantoflem mimo woli musi być :D co zabawne mój chłopak nie dał rady obejrzeć jednego odcinka bo powiedział że Shinku jest straszna i że on się boi haha.




Kolejną którą bardzo polecam jest " Zero no tsukaima" mimo iż podobno jest to ecci to fajnie się to ogląda. Kurczę tutaj też mężczyzna jest trochę pod pantoflem haha . Ogólnie anime które oglądam zwykle są o magii, uwielbiam te różne czary mary ;)



 "Asura Cryin" jest trochę mroczna , dziwi mnie fakt jak autor mógł wpaść na coś takiego. No ale ogólnie to mi się podobało, są dwie części i co najważniejsze a rzadkie zakończenie jest nie otwarte, wiadomo że kolejnej serii już nie będzie.





Ogólnie to większość tych anime polecił mi chłopak, przerosło go to bo jestem większą maniaczką niż on hiehie razem oglądaliśmy "D.gray man" . Trochę upiorne to jak już się zastanowić nad tym ale mimo to jest to na pewno mistrzostwo normalnie, nic dodać nic ująć. No okej zakończenie mogłoby być zamknięte a nie otwarte ale manga to wynagradza :)




Kolejną którą bardzo polecam mimo iż nie ma w niej w ogóle magii to " Kaichou wa Maid-sama!". Super, cały czas się śmiałam jak to oglądałam. Główna bohaterka jest po prostu świetna, dużo kobiet mogłoby brać z niej przykład. To jak traktuje mężczyzn jest czasami bardzo komiczne :P


Nom i to chyba tyle na dzisiaj :P aaa pokażę wam jeszcze co musiałam zrobić na zaliczenie z photoshopa ;)

dno oceanu na podstawie ulotki    i  plakat muzyczny  wybranego artysty

co o tym myślicie?

buziaki M :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz